Software si Jocuri
NVIDIA GameWorks SDK 3.1 lansat la GDC 2016

NVIDIA a anunţat GameWorks 3.1 în cadrul conferinţei GDC 2016 (Game Developers Conference), kit-ul de dezvoltare software aducând tehnologii noi pentru randarea umbrelor şi luminilor dar şi algoritmi noi de simulare, aceştia din urmă în versiune beta.

Tehnicile noi de randare GameWorks pentru umbre şi lumini includ: NVIDIA Volumetric Lighting, NVIDIA Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) şi NVIDIA Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). Librăriile NVIDIA PhysX au primit de asemenea două noi extensii: NVIDIA PhysX-GRB şi NVIDIA Flow.

“Pasiunea noastră pentru gaming este cea care ne conduce în rezolvarea problemelor din tehnologiile real-time rendering and simulation,” a declarat Tony Tamasi, vice preşedinte senior în departamentul de content şi tehnologie de la NVIDIA. “Tehnologiile noastre GameWorks împing limitele, permiţându-le dezvoltatorilor să livreze jocuri cu efecte speciale şi simulări spectaculoase”, a declarat Tony Tamasi, senior vice president of content and technology în cadrul NVIDIA.

Dezvoltatorii au acces la librăriile GameWorks prin intermediul GitHub, codul sursă pentru tehnologiile NVIDIA Volumetric Lighting şi demo-ul FaceWorks fiind disponibil imediat. Pentru HairWorks, HBAO+ şi WaveWorks, NVIDIA va publica în curând codurile sursă.

Mai multe despre: NVIDIA   GDC16   GameWorks  

Dacă ţi-a plăcut acest articol, recomandă-l şi prietenilor tăi. Mulţumim!

SPRIJINĂ GRATUIT ACEST SITE
Cumpără orice de pe eMAG folosind acest link iar noi vom folosi fondurile din comisioane pentru dezvoltarea acestuia.


comments powered by Disqus